Saturday 27 April 2013

Jom Dubu Dubu?

Assalammualaikum

Saya memang suka Kpop. Tapi bukan fanatik. Saya pun suka tengok Kdrama. Masih lagi tidak fanatik. Saya sangat terliur tengok Korean makan. Ini serius fanatik. Lebih lebih lagi Runningman !

Jadi saya pun ajak kawan kawan yang juga kaki layan drama Korea, join saya ke Mid Valley. Pstt. Nak makan Bibimbap kat Dubu Dubu. Yeayy ! Hajat terlaksana :))

Kami pergi bertiga. Sebab yang lain kata "Eh, aku tak pernah makanlah.." Sorang lagi "Apa rasa?.." Member lain "Mesti mahal..." Lagi "Sedap ke? Halal?.."

Too many questions. Saya kalau orang banyak songeh memang hai hai bye bye lah...
Pada saya, tak pernah makanlah harus cuba. Tak rasa mana nak tau. Betul tak?

Time to order please :)

Exciting ^^

 The decoration. Cozy and nice. 

 Citron tea. Soursop. Aloevera peach.

 Our food dah sampai. Bibimbap for me. Soondubu Jigae Cheese and Chicken for them. Ambik bau semua.... :)

 My delicious Dol Sot Beef Bibimbap. Daging dia sangat lembut ! Eat while hot. Baru umphhh...

Harga pada saya sangat munasabah. Portion besar. Tempat bersih. Servis pantas. Friendly waiters. Kira berbaloi dan puas makan. Satu set pun hanya RM 20++ including tax (ikut makanan jugak ye). Sangat kenyang. Sebab ada nasi. Itu yang pentingkan? Untuk yang tak bape kuat makan tu bolehlah share 2 orang. Sebab kami pun agak cungap cungap nak telan :P Untuk senarai menunya, SINI.

Nasihat saya, pergi waktu sebelum lunch. Orang tak bape nak ramai. So bila time lunch, kita memang tengah makan. Kalau time lunch dengan weekend lagi memang dok queue memanjanglah kat luar kedai. Tak mahukan?

Tapau ddeokbokki. Akibat pengaruh Runningman yang terlampau saya telah menokok nambah ramen ke dalamnya. Sedap ! Anda patut cuba.

Kepada yang nak buka puasa kat sini, sebab dah tak lama lagi Ramadhan kan bolehlah book sit awal awal. Takut penuh kalau lelambat. Happy eating y'alls !

  Dubu dubu ini ada 3 cawangan. Setakat ini baru kat KL. Saya makan di MValley so saya bagi alamat sinilah ye.

Mid Valley
LG- 048 Lower Ground Floor,
Mid Valley Megamall,
Mid Valley City,
Lingkaran Syed Putra,
 59200 Kuala Lumpur.

GPS: N03 06.929' E101 40.562'
Waktu Perniagaan: 10AM- 10PM
Tel/ Fax: 03- 228 78 980
HALAL

 Yang lain lain SINI.

Thanks baca =)







No comments:

Post a Comment